Sivut

perjantai 23. tammikuuta 2015

Perehdytys jatkuu

Eilen jatkui perehdytys seurakuntaneuvostossa toimimiseen. Helsingin Mikaelin seurakunnan johtoryhmän ja seurakuntaneuvoston yhteisessä illassa tuli entistä tutummaksi seurakunnan toiminta eri toimialoineen sekä ihmiset niiden takana. Me seurakuntaneuvostolaiset esittelimme itsemme erilaisten muoviukkeleiden avulla. Itse valitsin hahmokseni Tuhkimon.

Näin jälkikäteen ajateltuna keksin hahmoon liittyen enemmänkin yhtymäkohtia itseeni. Illassa kerroin valitseeni Tuhkimon, koska minulla on kaksi prinsessaa kotona. Tuhkimo on ollut minulle kuitenkin myös merkittävin prinsessahahmo, liekö sen vuoksi, että lapsena minulla oli Tuhkimo-barbi. Tuhkimo kuvastaa minulle ahkeruutta ja työn tekemistä. Ja ne, jotka minut tuntevat, saattavat allekirjoittaa sen, että olen varsin ahkera, monessa mukana ja teen työni huolella.

Odotan jo innolla alkavaa kautta. Ensimmäiseen kokoukseen on enää runsas viikko aikaa. Sitä ennen tie vie Mikaelinkirkolle vielä useamman kerran: avoin perhekerho, esikoisen kerho sekä helmikuun ensimmäisenä päivänä oleva perhemessu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti