Sivut

maanantai 10. marraskuuta 2014

Kiitos!

Eilisiltana varsin vaiherikkaan illan jälkeen nukuttaessani esikoista puhelimeni piippasi onnitteluviestin. (En siis päässyt vaalivalvojaisiin mukaan.) Olin yrittänyt päivittää tulossivustoa, mutta kohdat olivat edellisellä katselukerralla olleet vielä tyhjät. Sitten nimet olivatkin siellä. En oikein tahtonut uskoa asiaa, halusin tietää numeroita!

Äänestysprosentti Mikaelin seurakunnassa jäi jälleen Helsingin alhaisimmaksi yhdessä Malmin seurakunnan kanssa ollen 8,7 %. Ajattelin jo aiemmin, että olen erittäin tyytyväinen jokaisesta äänestä, mitkä menevät yli kahdenkymmenen. Kun luvut selvisivät, olin ihmeissäni: olin saanut 49 ääntä! Käsittämätöntä! Minut äänestettiin Mikaelin seurakunnan seurakuntaneuvostoon!

Kaikkinensa Mikaelin seurakunnan tulokset löytyvät tästä. Meidän listamme keräsi puolet neuvostopaikoista ja kaksi viidestä yhteisen kirkkovaltuuston paikoista. Vaalityö kannatti!

Olen nöyrän kiitollinen sekä kaikille äänestäjille että vaalityötä minun puolesta tehneille! Lämpimät kiitokset! En minä itse edes tunne lähes viittäkymmentä ihmistä tältä alueelta, jotka olisivat äänioikeutettuja! Tällä luottamuksella haluan todella olla paikkani arvoinen ja hoitaa leiviskäni sydämellä seuraavan nelivuotiskauden.

Blogini jatkaa eloaan vielä vaalien jälkeenkin, tosin luultavasti päivitystahti harvenee. Pysykää kuitenkin kuulolla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti